петък, юни 17, 2011

Чуждото не ми е по-вкуса



     Подредена природа, наредена като в стилизиран щанд на мол,



като аптека със скъпи лекарства и шарени шишенца,като изрязана усмивка поставена на намръщено лице...
Това видях в блога на една наша 
съгражданка,снимано в "новата" и Родина....
Знам,страната ни е мръсна,хората не им пука за унищожаването на природата ни,
децата ни няма кой да възпитава в щадящо отношение към околната среда,но....
аз си обичам  другото,нашето,истинското!

             Без него не съм АЗ!
Без аромата на България /да ,има такъв/ мисля че няма да мога да живея,дори и в прекрасни условия,с дружелюбни хора и с достатъчно финикийски знаци !
Тук ни е мястото, и тук трябва да направим живота за децата ни по приемлив!От нас,от тези които останахме тук зависи това,а не от онези,които вече разговарят с акцент и се сещат за страната си един път месечно.Не ги упреквам!Не ги съдя!
Само казвам че не ми харесва рекламата ,която
правят.Тук имаме достатъчно възможности днес за информация ."Перестройката"/мирният ни преход/ ни донесе само това-лесна информация и възможност за смяна на отечеството си.
Иска ми се да можеше вместо смяна,да бе промяна но....казват че читавите хора не са тук.Те работят за себе си някъде, далеч от корените и не ги е грижа за страната си.
Част от тях се мръщят като чуят България,други поучават отдалеч,трети си позволяват даже да размахват пръст и самодоволно да показват безразличието си.Да са живи и здрави...но да не се опитват да ни насаждат вина ,че още сме тук!
А аз харесвам ето това!
То е българско!






















Няма коментари: