петък, юни 17, 2011

Различният Созопол



   Този град е особен за мен.Някога баща ми е получил предложение да остане в
него,но не е приел и съм се появил аз.Преди години и аз бях поставен пред подобен избор...и също не се реших.Но пък за сметка на това,винаги когато мога го посещавам!
И странното е  като че ли го чувствам  част от мен...
Имам много богата колекция от снимки но днес, предизвикан от блогвълната реших да
покажа онова ,което не харесвам  в него вече.То се нарича само с една дума и тя е-
НОВОТО!
Онова ,което парите /най-често мръсни/ се постараха да изцапат и това кътче с хилядолетна история.






   Част от древен некропол зарязан на произвола на времето и морските вълни.


о
Пречиствателна станция...останала недовършена заради "изядени" пари от ...вие знаете!
Е не се стърпях!Стига с тези грозотии!
Ето ви и малко истинска созополска атмосфера!                                                                                          
























































































И за финал това човешко .....всъщност мутренско недоразумение,търсещо с църквата в двора си ...Абе я майната им!Поне да имаше някакъв смисъл да ги изобличаваме!
Такова дебелоочие и простащина не се лекува по този начин!

Няма коментари: