събота, юни 18, 2011

Хайде да се запознаем


 Здравейте блогъри!Как я карате,умната или глупавата?Аз я мъдря и по двете направления,но скоро ще трябва да променя поведението си,щото ставам на година и не е уместно да върша глупости!Тях ще ги оставя на шефа-той да ги върши,а аз ставам много зъл и сериозен!Записах се на  двуразови тренировки и се готвя за големият ден през октомври!Тогава ще изляза срещу някакви ббовчарки,пълни с въздух  за да изглеждат по-страшни ,но грозотата им няма да ме стресне!Едната от тях много прилича на стопанина си, а другата- на един много веселплевенски левент! Тя също като него полива тротоари,площадки и шадравани без да се притеснява от нищо,даже и от папараци!Аз не правя такива неща,някак си срам ме е...
Шефът ми е много свестен,но само веднъж седмично ми отпуска месце!Аз му влизам за сега в положението и през октомври трябва да сменим яденето,пардон-системата!Вчера проявих самоинициатива и без да бъда подканян -се разлаях срещу един много ръкомахащ  с ръце и крака чичко.Шефът едва ме спря, щях да съборя последният му работещ телевизор.Не разбирах какво говори,но усещах че освен че много лъжеше,той изключително силно приличаше на уличният помияр Андро а началникът ми каза,че имената им съвпадат,но онзи имал  фамилия-Райчев,но пък си нямал опашка!На баба Мария котката Мая вчера ми каза,че някаквя Васа много често се съветвала с някакъв дърт котарак и после пишела глупости из жълтата преса.Идеята никак не е лоша и ще му я подхвърля на моят духовен водач!Току-виж сложиме "в джоба" и баба Васа и дядо Вучков!Ще ви държа в течение,обещавам!


Тази я обърках с Татяна и замалко да и ...скоча!Добре че бе светло и бях много жаден!


Бистра водица-мирна главица,но остри зъбки!В махалата трезви, пияни все си траят и само псуват,но ще видят те като се разлая след малко!

ПП.Призракът ми написал 2 съобщения,бе да знае че аз този език/на призраците/ не го владея.Разбирам само думи и жестове на шефа!

Няма коментари: