петък, юни 17, 2011

Снощи не ми стана!



    Толкова рядко ми се е случвало напоследък,че се питам настойчиво цял ден-къде сбърках.
Сядам аз пред лаптопа,пускам го и с отмаляла душица отпивам една глътка вино и.....
избрали сте некоректна парола!
Брей мама му стара,какво стана?Как така некоректна?
Отново хвърлих "въдицата" и пак същото кълве-паролата не е вярна!
Скочих,облякох се и на бегом до комшийката.Звънец!Здрасти,тука ли е Гери?
-Изнесе се!Вече не живее тук.
-Как така?А сега къде да търся нет?Защо се разделяте бе хора?
-На мен нет не ми трябва!Имам си гроздова и три домата,ако искаш заповядай.
Ама гостоприемни са това  другата половина на комшиите ми!Нета го нямат за нищо!
А моят номер с безжичната връзка ...не стана!Трябва да измисля нещо по-здраво!

ПП.Гери,хващам сигнала ти,при кой съсед си сега, и защо си смени паролата на рутера?

Няма коментари: