събота, юни 18, 2011

Мила,почисти ми пушката



 Онези,които избрах-ме лъжат!
Онези,които загубиха- все си управляват!
Смених 5 лични лекари и нито един не се загрижи за здравето ми!
Вече нямам!Ни лекар-ни здраве!
Нямам и личен стоматолог!Лекувам зъбите на лизинг и стигнах до средата....
От полицията бягам и се крия!Давам им път още в първата пряка,която зърна.Преди месец един сержант ме удари отзад и с усмивка ми каза,че нищо ми няма.
Аз му викам-Не гледай мен а колата бе!Да не си специалист по ирисова диагностика?
Адвокатката,която ме разведе ме изигра и платих два пъти развода,веднъж на нея
и още веднъж в съда.
Зам.кмета на Бургас пък ми прати писмо!Миналата година техният "паяк" ми поразходи колата срещу 52 лева,но понеже свършили парите да съм им изпратил още 100!
Зализано младо циганче с беемве,което не знаеше да чете/как ли е учило правилника?/ ме блъсна и 4 дебели Айшета като гракнаха срещу мен...мигом се сетих за Ку Клукс Клан.
За една година,пет бизнесмена ми "помогнаха" да преодолея тежката криза!
Един работеше на мола на Карфур,представителен обект,мащабен!
Нито един негов работник нямаше договор включително и аз.Нямаше нищо!Нямаше даже материали!Те се крадяха от останалите фирми,които работеха там ,след като вечер напуснеха обекта......Беше шести под-под -подизпълнител!
Следващият хубавец с "Порше" ,къси гащи и лакирани нокти ме назначи веднага!
В понеделник ме запозна с обекта а във вторник ме заизпраща на друг -на 450 км от
София....Обясни ми че само там мога да си получа договора.Симпатяга!
Третият беше сериозен мъж!Германски възпитаник но с ....български бизнес корени.
Оказах се трети поред ръководител с когото се разделя с нежелание,но...изтекъл бил
проучвателният период!Иначе всичко било ок!
Другите двама ....Мила,сложи и два патрона с по-яки съчми!
Търся си нов енергиен доставчик!
Разхождат се едни младежи в бели коли и все спират до таблото ни на улицата.
Какви сте вие бе приятелчета?А те учтиво ми казват-Ние сме по засичането, от ЧЕЗ.
Оставих ги да си засичат,но като дойде сметката-аз засякох.....
Когато се появиха пак ги попитах -Абе лъвчета,защо когато една жена идваше пеша да засича,никога не минавахме 100?Да не би да включвате и 300 за транспортни разходи?

От седмица чета само книги за партизаните/kushel да не зацвили прибързано-не чета за шумкарите/,хайдутите и веселите четници от ВМРО.
Припомних си и индианските бойни танци.Сутрин и вечер гледам "Смело сърце".
-Мила,защо се бавиш с пушката?Хайде,че тимтамите дънят вече!

        


Няма коментари: