петък, юни 17, 2011

Земята на огнените ритми




  "Слушай, жено, повече нема да ме пращаш да одим за хлеб.
Коя жена как ме срещне, все ме пита: "Мек ли е?"




   Граово е мястото, където най-силно е заплетена християнската религия с древните
езически традиции.Това придава колорит и тайнственост на обичаите,а пословичното
чувство за хумор, ги прави да изглеждат непринудени и естествени.
Е,танците и сурвакарите ги знаете,за тях няма да ви казвам нищо,
хумора им го има в нета достатъчно, нека ви покажа само това,което съм видял наскоро.

Тръгва ни по вода,и то не каква да е, а желязна...


  Изворът се намира в местноста Бърдото,над град Брезник.Съдържанието и, ясно си
личи по ръждиво оцветените каменни плочи.Вкуса и...мммм,не казвам но е доста лековита/особено при анорексии и анемии/
Местноста около извора е тиха,зелена,с доста приятни места за отдих и пикник.







В нея има и много история...



































































помислено е и за лятото,което все още не идва...



Следващото място е едно бяло дърво,




















преди да срещнем  веселата табела





















  Малко след това пред очите се изправи манастира "Св.св. Козма и Дамян"



Историята му е  странна и интересна,но това което видях  да се прави сега ме
впечатли и дълго не можех да тръгна.











































































Аязмото...



  Гледката от манастира към Граово е успокоителна и в същото време притегателна
за следващо идване.До скоро от...


Няма коментари: