събота, юни 18, 2011

Защо станах папарак и статистик



"  -От кога не си ми подарявал цветя?
 -От миналата вечер скъпа,не помниш ли?Дадох ти цвете след работа.
 -Еее, ама беше само едно! "


" -Ало.Здравей мамо,как си?
 -Здравей,ти най-после се сети да се обадиш!
 -Ама как,нали преди ден се чухме? "


" -В тази къща има ли някой освен мен,да вземе и да направи вечеря?
 -Мила, вчера приготвих риба,а онази вечер пекох пържоли със задушени
картофки!
 -Е да-пържоли,понеже нашите идваха,да се изфукаш! "


" -Брат ми,ще вземеш ли децата тази събота?Никъде ги не извеждаш!
 -Нали ги водих преди седмица на Рила,а преди нея -на реката!
 -Е да,ама в града не си ги извеждал! "


" -Ти мислиш ли да пращаш издръжката?Син имаш ли?
 -Моля, преди три дни му дадох 300  ,а онзи ден ти изпратих 100 за учебници!
 -На него-да,но официално нищо не съм взела! "


'' -Колко работни дни имаш?
 -29 господин С.
 -Каквоооо? Ти нещо май ме будалкаш!
 -Но как,нали само две недели ме нямаше... "

   Техниката е едно необходимо зло!Телефоните "водят" хронологии,апаратите правят
снимки с дата и час,компютрите пазят всичко, а хората...хората обичат да стъкмяват фактите.
Нагаждат ги така,както им изнася....Хубава съботна вечер!

Няма коментари: